Telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie

Wij bellen met uw (potentiële) klant uit naam van uw bedrijf. Door ons goed voor te bereiden en ons te verdiepen in uw organisatie, zijn we bekend met uw verkoopdoelstellingen, uw product of dienst en uw markt en doelgroep. Wij voeren telefonische gesprekken zonder een standaard belscript. Wij gaan niet voor zo veel mogelijk calls, maar voor een kwalitatief goed gesprek. Hierbij luisteren we goed, inventariseren wij de behoefte van de (potentiële) klant, anticiperen hierop en zorgen dat zij weloverwogen keuzes kunnen maken. Op deze manier zijn wij in staat ons gesprek naadloos aan te laten sluiten op het gesprek van de accountmanager of uzelf, met als uiteindelijke doel, meer omzet en meer tevreden klanten.

Onze telefonische acquisitie kan worden ingezet bij:

  • Het aanleveren van bestanden
  • Warme en koude acquisitie
  • Relatiebeheer
  • Bezoekafspraken
  • Marktonderzoek
  • Enquêteren

Elkaar leren kennen?