• 0299-675178
  • info@top-teleservice.nl

Hoe bereikbaar bent u?

Uw telefonische bereikbaarheid, dat is onze specialiteit!

U wordt gebeld, maar kan door omstandigheden niet opnemen. Een gemiste kans. Bij maar liefst 70% van de ondernemers wordt de beller doorgeschakeld naar de voicemail, zo wijst onderzoek uit.

Top TeleService zijn de toegankelijkheidsexperts. Alles voor uw telefonische bereikbaarheid!

Wij garanderen u dat de telefoon snel en correct wordt aangenomen en het gesprek direct wordt opgevolgd. Onze diensten op het gebied van telefonische antwoordservice en backoffice (met uw eigen personal assistant) helpen u uw telefonische bereikbaarheid te waarborgen.

Ons doel

Optimalisatie van uw telefonische bereikbaarheid, klantgerichtheid en beleving van uw bedrijf; om zo uw bedrijf sterker te maken.

Goede telefonische bereikbaarheid = klantvriendelijkheid!

Dankzij de komst van mobiele telefoons is bellen laagdrempeliger dan vroeger. Klanten willen 24/7 kunnen bellen, niet hoeven wachten en snel antwoord krijgen. Dit geeft een aanzienlijke druk op de telefonische bereikbaarheid van uw bedrijf. Als u klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, dienstverlening en servicegerichtheid werkelijk waar wilt maken dan zal de mate van telefonische bereikbaarheid een speerpunt van uw organisatie moeten worden.

Hoe wilt u met uw klanten of geïnteresseerden omgaan?

Natuurlijk wilt u zichzelf zo goed mogelijk openstellen. Het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid vergt dus veel van een bedrijf als het gaat om deze op alle fronten te veranderen als een ander op dit gebied weleens te wensen overlaat. Dat is allemaal niet nodig. Uitbesteden is een reële optie. U wilt toch immers zeker geen omzet mislopen? Top TeleService helpt u hier graag bij.

Welke diensten kan Top TeleService u aanbieden?

Kiest u voor Top TeleService, dan zorgen onze ervaren telefonistes dat uw klanten en relaties correct en vriendelijk te woord worden gestaan op momenten dat u dat anders niet lukt. Op het gebied van telefonische bereikbaarheid kunnen wij het volgende voor u betekenen:

  • Aannemen van de telefoon
  • Noteren en doorgeven van berichten
  • Bijhouden en maken van afspraken
  • Verstrekken van product- of bedrijfsinformatie
  • Orders noteren
  • Tijdelijk invallen als telefoniste/secretaresse

Automatisch een betere dienstverlening en meer winst? Meten=weten

Een betere telefonische bereikbaarheid moet zich meetbaar terugverdienen. Een betere telefonische bereikbaarheid die u zelf organiseert zal altijd tot kostenverhoging leiden en daardoor niet direct worden terugverdiend. Schakel Top TeleService in om uw bereikbaarheid direct, zonder hoge kosten, te verbeteren.

Neem contact met ons op